måndag 13 februari 2017

Hooked on Hook

En kompis till mig är helt besatt av Once upon a time.
TV-serien alltså.
Mest av allt är hon såld på Captain Hook.

Vad gör man då när det är dags för det årliga paketet att skickas innehållande både födelsedagspresent och julklapp? Jo, man utnyttjar denna besatthet och gör roliga presenter på temat.


Hooked on Hook i korsstygn. Denna är nu inramad och hänger på väggen hemma hos C. 
Jag är mycket stolt, naturligtvis.


Sydde även en enkel tygkasse och tryckte detta motivet.
Denna blev hon helt galen i, som om det var det mest fantastiska hon någonsin sett. Jag tror planen är att få Colin O'Donoghue (Hook) och Jennifer Morrison (Swan) att signera den så hon kan rama in den också. 

Även om jag inte riktigt förstår mig på besattheten så är jag naturligtvis galet glad att hon gillar dem så mycket. En riktig fullträff med andra ord. Till den grad att hon la upp en bild av dessa som profilbild på twitter. 

Sa jag att hon är besatt? ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar