torsdag 29 december 2011

Minst en...

När jag fick boken Julkulor i present blev samtliga syjäntor som galna och det bestämdes att MINST EN KULA ska varje syjänta sticka före jul. Det var väl jag och nea som tog detta på störst allvar och satte igång. På neas blogg finns såklart en hennes kula representerad. Själv hann jag med fler än en...


Av dessa tre har jag stjärnan kvar. De andra två blev julklappar.


En ren som också blev julklapp


Snöflingan här ovan stickade jag klart på tåget på väg till julfirandet med min familj.
Den hamnade i samma paket som grisen och renen och numera hänger de i granen hemma hos min bror och hans sambo (vilka jag fick boken av, så naturligtvis skulle de ha kulor i julklapp).


Den här kulan med julklockor har åkt åkt flygplan till mormor och morfar.


Julbockskulan gör granen sällskap hos storasyster och hennes man.
Typiskt att jag glömde fota den när den blivit klar!

1 kommentar:

  1. Oj, värst vad du hann producera många julkulor! :) Min blev gigantisk!

    SvaraRadera